Wednesday, November 25, 2020

Trump won't commit to peaceful transfer of power


Thursday September 24, 2020

U.S. President Donald Trump speaks during a news conference in the James Brady Press Briefing Room of the White House Wednesday, Sept. 23, 2020, in Washington. (AP Photo/Evan Vucci)


US President Donald Trump has refused to commit to a peaceful transfer of power if he loses November’s election.

“Well, we’ll have to see what happens,” the president told a news conference at the White House. “You know that.”

Mr Trump also said he believed the election result could end up in the US Supreme Court, as he again cast doubt on postal voting.

More states are encouraging mail-in voting, citing the need to keep Americans safe from coronavirus.

What did Trump say?

Ads By Google

Mr Trump was asked by a reporter on Wednesday evening if he would commit to a peaceful transfer of power “win, lose or draw” to Democrat Joe Biden. The president currently trails his challenger in national opinion polls with 41 days to go until the election.

“I’ve been complaining very strongly about the ballots,” Mr Trump, a Republican, said. “And the ballots are a disaster.”

When the journalist countered that “people are rioting”, Mr Trump interjected: “Get rid of the ballots, and you’ll have a very – you’ll have a very peaceful – there won’t be a transfer, frankly, there’ll be a continuation.”

 

Back in 2016, Mr Trump also refused to commit to accepting the election results in his contest against the Democratic candidate, Hillary Clinton, which she characterised as an attack on democracy.

He was eventually declared the winner, although he lost the popular vote by three million, an outcome he still questioned.

Mitt Romney, a Republican senator who is a rarity in his party because he occasionally criticises the president, tweeted on Wednesday: “Fundamental to democracy is the peaceful transition of power; without that, there is Belarus.

“Any suggestion that a president might not respect this Constitutional guarantee is both unthinkable and unacceptable.”

What have Democrats said?

Speaking to reporters in Delaware, Mr Biden said Mr Trump’s comments on the transition of power were “irrational”.

His campaign said it was prepared for any “shenanigans” from the president.

The Democrat’s team also said “the United States government is perfectly capable of escorting trespassers out of the White House”.

Mr Biden has himself been accused by conservatives of stoking unrest over the election by saying in August: “Does anyone believe there will be less violence in America if Donald Trump is re-elected?”

Last month, Mrs Clinton urged Mr Biden this time not to concede defeat “under any circumstances” in a close race on election night.

She raised the scenario that Republicans would try “messing up absentee balloting” and mobilise an army of lawyers to contest the result.

What did Trump say about the Supreme Court?

Earlier on Wednesday, the US president defended his decision to seek the appointment of a new Supreme Court justice before the presidential election, saying he expects the vote results to end up before the court.

“I think this [the election] will end up in the Supreme Court, and I think it’s very important that we have nine justices,” the president said.

“I think it’s better if you go before the election, because I think this scam that the Democrats are pulling, it’s a scam, the scam will be before the United States Supreme Court.”

Mr Trump was apparently referring to his much-disputed claims that mail-in ballots are vulnerable to fraud.

The president has said he will name a female nominee for the court this Saturday. She would replace Justice Ruth Bader Ginsburg, who died last Friday.

Mr Trump’s supporters hope his nominee, if confirmed by the US Senate, will cement a 6-3 conservative ascendancy on the nation’s highest court for the foreseeable future.

Every losing US presidential candidate in modern times has conceded, even in very tight electoral results.

These include 1960 when John F Kennedy narrowly beat Richard Nixon and in 2000 when George W Bush beat Al Gore in Florida.

Is postal voting vulnerable to fraud?

The number of postal votes is expected to rise significantly this time round due to public health concerns over coronavirus.

But Ellen Weintraub, commissioner of the Federal Election Commission, has said: “There’s simply no basis for the conspiracy theory that voting by mail causes fraud.”

There have been isolated cases of postal ballot fraud, such as in the 2018 North Carolina primary, which was re-run after a consultant for the Republican candidate tampered with voting papers.

There was also a case this year in New Jersey which saw two Democratic councillors charged with alleged fraud in relation to postal voting, after hundreds of ballots were found stuffed in a post box.

But the rate of voting fraud overall in the US is between 0.00004% and 0.0009%, according to a 2017 study by the Brennan Center for Justice.

Postal ballots are more likely to go missing, however, according to research by Charles Stewart, a political scientist at the Massachusetts Institute of Technology.

He calculated that the number of votes lost through the vote-by-mail system in the 2008 election may have been as many as 7.6 million, or one in five individuals who attempted to post their ballots.

advertisements

 

This post first appeared on Hiiraan Online. Read the http://www.hiiraan.com/news4/2020/Sept/180067/trump_won_t_commit_to_peaceful_transfer_of_power.aspxoriginal article

Related Articles

Argentina’s Maradona, one of soccer’s greatest, dies aged 60

Argentina’s Diego Maradona, widely regarded as one of the world’s greatest footballers, die Beloved in his homeland after leading Argentina to win the 1986 World Cup and adored in Italy after taking Napoli to two Serie A titles, Maradona was a uniquely gifted player and charismatic figure, but also battled demons off the field. Maradona, […]

XOG: Madaxweyne Farmajo oo Amray Cumar Filish abaabulka Shirar & dibadbaxyo ka dhan ah Musharixiinta..

Madaxweynaha Soomaaliya Maxamed C/llaahi Farmaajo ayaa qaaday tallaabadii ugu horeysay ee uu uga jawaabayo culeyska kasoo food saaray musharixiinta u taagan xilka madaxweynaha ee toddobaadkan ku shirayay magaalada Muqdisho. Xogta ay heshay Goobjooge ayaa sheegeysa in Madaxweyne Farmaajo uu guddoomiyaha Maamulka Gobolka Banaadir Cumar Maxamud Maxamed (Filish) ku amray inuu abaabulo shirar iyo dibadbaxyo looga horjeedo musharixiinta Madaxweynaha ee mucaaradka, laguna taageerayo dowladda iyo qorshaheeda Doorashada. Ad Shirarka oo uu maalgelinayo Maamulka Gobolka Banaadir ayaa la filayaa inay Berri degdeg uga ka bilowdaan Hoteelo ku yaalla Muqdisho, waxaana shirka ugu horeeya ka qeyb galaya Odayaasha beelaha Hawiye iyo siyaasiyiinta beeshaasi ee taabacsan Madaxweyne Farmaajo iyo Ra’iisal wasaare Rooble oo qaarkood ay dhowaan kasoo muuqdeen baraha bulshada. Qorshaha ugu horeeya ee uu doonayo Madaxweyne Farmaajo inuu uga hortegayo Musahrixiinta xilka Madaxweynaha ee ka horjeeda ayaa noqday abaabulka siyaasiyiin iyo Odayaal kasoo jeeda Beelahooda, taasoo muujineysa inuusan diyaar u ahayn tanaasul. Dhaqaalaha Gobolka Banaadir ayaa madaxweynayaashii xukunka isaga danbeeyay u adeegsadaan danahooda siyaasadeed xilli aanay caasimaddu helin wax horumarin ah ayna ka muuqdaan dhaawacyadii Roobabkii u danbeeyay u geysteen. Warar Xul ah

Musharixiinta ku shirsan Muqdisho oo sheegay inay arrimo badan ku fashilantay Dowladda Farmaajo

Facebook Twitter Google+ Pinterest WhatsApp Musharixiinta Madaxweynaha Soomaaliya ayaa Maalintii Shanaad oo xiriir ah waxaa ay kulan ku yeesheen Magaalada Muqdisho, iyaga oo ka hadlayay Arrimaha doorashooyinka iyo walaac ay ka qabaan Guddiyada doorashooyinka. Maanta ayaa qorshuhu ahaa in Shirka la soo geba-gabeeyo, hayeeshee waqti dheeraad ah ayaa lagu daray sababo la xiriira wadatashiyada ay musharixiinta la yeelnayaan qeybaha kala duwan ee Bulshada iyo dadka saameynta leh oo weli socda. Afhayeenka Midowga Musharixiinta Madaxweynaha Ridwaan Xersi Maxamed ayaa sheegay in musharixiinta ay aad uga doodeen, halka dalka uu ku socdo halka uu ka yimid iyo sida laga yeelayo. Sidoo kale waxaa uu sheegay in Maalmihii uu Shirka socday ay isla eegeen waxyaabo badan oo uu sheegay inay ku fashilantay Dowladda Madaxweyne Farmaajo, sida wax ka qabashada Ammaanka, Dhaqaalaha, Dastuurka dalka, iyo maqaamka Muqdisho. Ugu dambeyn Afhayeenka Midowga Musharixiinta Madaxweynaha Ridwaan Xersi Maxamed waxaa uu sheegay in waxyaabihii ay ka hadlayeen maalmihii la soo dhaafay iyo Go’aankooda ay ku sheegi doonaan Warmurtiyeedka ay Maalinta berito ah soo saari doonaan. Facebook Twitter Google+ Pinterest WhatsApp Previous articleXiisad ka taagan xadka u dhaxeeya Itoobiya iyo Kenya Next articleDagaal ka dhan ah Al-Shabaab oo ka bilowday degaannada Maamulka K/Galbeed.

Stay Connected

21,097FansLike
2,452FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Latest Articles

Argentina’s Maradona, one of soccer’s greatest, dies aged 60

Argentina’s Diego Maradona, widely regarded as one of the world’s greatest footballers, die Beloved in his homeland after leading Argentina to win the 1986 World Cup and adored in Italy after taking Napoli to two Serie A titles, Maradona was a uniquely gifted player and charismatic figure, but also battled demons off the field. Maradona, […]

XOG: Madaxweyne Farmajo oo Amray Cumar Filish abaabulka Shirar & dibadbaxyo ka dhan ah Musharixiinta..

Madaxweynaha Soomaaliya Maxamed C/llaahi Farmaajo ayaa qaaday tallaabadii ugu horeysay ee uu uga jawaabayo culeyska kasoo food saaray musharixiinta u taagan xilka madaxweynaha ee toddobaadkan ku shirayay magaalada Muqdisho. Xogta ay heshay Goobjooge ayaa sheegeysa in Madaxweyne Farmaajo uu guddoomiyaha Maamulka Gobolka Banaadir Cumar Maxamud Maxamed (Filish) ku amray inuu abaabulo shirar iyo dibadbaxyo looga horjeedo musharixiinta Madaxweynaha ee mucaaradka, laguna taageerayo dowladda iyo qorshaheeda Doorashada. Ad Shirarka oo uu maalgelinayo Maamulka Gobolka Banaadir ayaa la filayaa inay Berri degdeg uga ka bilowdaan Hoteelo ku yaalla Muqdisho, waxaana shirka ugu horeeya ka qeyb galaya Odayaasha beelaha Hawiye iyo siyaasiyiinta beeshaasi ee taabacsan Madaxweyne Farmaajo iyo Ra’iisal wasaare Rooble oo qaarkood ay dhowaan kasoo muuqdeen baraha bulshada. Qorshaha ugu horeeya ee uu doonayo Madaxweyne Farmaajo inuu uga hortegayo Musahrixiinta xilka Madaxweynaha ee ka horjeeda ayaa noqday abaabulka siyaasiyiin iyo Odayaal kasoo jeeda Beelahooda, taasoo muujineysa inuusan diyaar u ahayn tanaasul. Dhaqaalaha Gobolka Banaadir ayaa madaxweynayaashii xukunka isaga danbeeyay u adeegsadaan danahooda siyaasadeed xilli aanay caasimaddu helin wax horumarin ah ayna ka muuqdaan dhaawacyadii Roobabkii u danbeeyay u geysteen. Warar Xul ah

Musharixiinta ku shirsan Muqdisho oo sheegay inay arrimo badan ku fashilantay Dowladda Farmaajo

Facebook Twitter Google+ Pinterest WhatsApp Musharixiinta Madaxweynaha Soomaaliya ayaa Maalintii Shanaad oo xiriir ah waxaa ay kulan ku yeesheen Magaalada Muqdisho, iyaga oo ka hadlayay Arrimaha doorashooyinka iyo walaac ay ka qabaan Guddiyada doorashooyinka. Maanta ayaa qorshuhu ahaa in Shirka la soo geba-gabeeyo, hayeeshee waqti dheeraad ah ayaa lagu daray sababo la xiriira wadatashiyada ay musharixiinta la yeelnayaan qeybaha kala duwan ee Bulshada iyo dadka saameynta leh oo weli socda. Afhayeenka Midowga Musharixiinta Madaxweynaha Ridwaan Xersi Maxamed ayaa sheegay in musharixiinta ay aad uga doodeen, halka dalka uu ku socdo halka uu ka yimid iyo sida laga yeelayo. Sidoo kale waxaa uu sheegay in Maalmihii uu Shirka socday ay isla eegeen waxyaabo badan oo uu sheegay inay ku fashilantay Dowladda Madaxweyne Farmaajo, sida wax ka qabashada Ammaanka, Dhaqaalaha, Dastuurka dalka, iyo maqaamka Muqdisho. Ugu dambeyn Afhayeenka Midowga Musharixiinta Madaxweynaha Ridwaan Xersi Maxamed waxaa uu sheegay in waxyaabihii ay ka hadlayeen maalmihii la soo dhaafay iyo Go’aankooda ay ku sheegi doonaan Warmurtiyeedka ay Maalinta berito ah soo saari doonaan. Facebook Twitter Google+ Pinterest WhatsApp Previous articleXiisad ka taagan xadka u dhaxeeya Itoobiya iyo Kenya Next articleDagaal ka dhan ah Al-Shabaab oo ka bilowday degaannada Maamulka K/Galbeed.

Dagaal ka dhan ah Al-Shabaab oo ka bilowday degaannada Maamulka K/Galbeed.

Facebook Twitter Google+ Pinterest WhatsApp Taliyaha Ciidamada qeybta 60-aad ee Ciidamada xoogga dalka Soomaaliyeed Maxamed Sheekh Ciirow ayaa sheegay in degaannada Koonfur galbeed ay ka bilaawdeen diyaar garoow ku aadan howlgal ka dhan ah Ururka Al-Shabaab. Taliyaha oo faah faahiyay kulan dhex-maray Ra’iisul Wasaare Rooble Taliska Ciidamada xoogga qeybta 60aad iyo AMISOM in la isku afgartay in la bilaabo dagaal iyo howlgallo ka dhan ah Al-Shabaab. Waxaa uu sheegay Taliyuhu in Ciidamada xoogga dalka ay la socdaan dhaq dhaqaaqyada Al-Shabaab ay ka wadaan degaannada Koonfur Galbeed, iyada oo la guda galayo xilli doorasho, isla markaana Ciidamada ay u diyaarsan yihiin inay ka hortagaan falalka amni darro oo ay geysan karaan. Dhanka kale Taliyaha Ciidamada qeybta 60aad ee Ciidamadaa ayaa waxaa uu kusoo aadayaa xilli mararka qaar Xubno ka tirsan Ururka AlShabaab ay weeraro ka geystaan degaannada koonfur Galbeed, isla markaana xalay degmada Waajid ay ku dileen Askari ka tirsan Ciidamada dowladda, xaasikiisa iyo Carruurtiisa. Facebook Twitter Google+ Pinterest WhatsApp Previous articleMusharixiinta ku shirsan Muqdisho oo sheegay inay arrimo badan ku fashilantay Dowladda Farmaajo

Dowlada Imaaraadka oo xanibaad ku soo rogtay 13 dal oo ay ku jirto Soomaaliya

Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Dawlada Imaaraatka Carabta ayaa dalkeeda ka mamnuuccday inay tagaan dadka kasoo jeeda 13 wadan oo ay Soomaaliya ku jirto. Qoraal kasoo baxay dawlada Imaaraatka oo ay heshay wakaaladda Wararka Reuters ayaa lagu sheegay in dawladu ay dalka ku-galka ka joojisay dadka kasoo jeeda ama wata baasaboorada 13 dal oo dalalka Muslimiinta u badan. Liiska dalalkaas waxaa ku jira Soomaaliya oo dadka wata baasaboorka Soomaaliya looma ogolaan doono inay helaan dal ku galka Imaaraatka Carabta. Sidoo kale liiska dalalka laga joojiyay inay dalka Imaaraatka tagaan waxaa ku jira Turkiga, Ciraaq, Libya, Yemen, Kenya, Lubnaan, Pakistan iyo dalal kale. Lama oga sababta hase ahaatee dadka falanqeeya arrimaha gobolka bariga dhexe ayaa sababta ugu weyn ku sheegay inay jirto cabsi dhanka amaanka ah maadaama dawlada Imaaraatka Carabtu ay dhawaan xiriir diblomaasiyadeed la yeelatay Yuhuuda. Xafiiska Shabakada Allbanaadir.comMuqdisho [email protected] - Advertisement - Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Previous articleDEG DEG: Diego Armando Maradona oo geeriyooday isagoo 60 sano jir ahaa

This post first appeared on Hiiraan Online. Read the http://www.hiiraan.com/news4/2020/Sept/180067/trump_won_t_commit_to_peaceful_transfer_of_power.aspxoriginal article