Sunday, November 29, 2020

Sudan: NO DEAL! Removal from terror list

Sudan: NO DEAL! Removal from terror listSudan: NO DEAL! Removal from terror list

September 24, 2020 (KHARTOUM) – Sudan and U.S. governments have not yet signed a bilateral agreement on the removal of the former from the list of State Sponsors of Terrorism (SST), said David Hale U.S. Under Secretary of State for Political Affairs.

under secretary for political affairs david hale e7f6c Sudan: NO DEAL! Removal from terror list
Under Secretary for Political Affairs David Hale

The claims agreement which is still under negotiations between the two country is crucial for resorting Sudan’s sovereign immunities by the Congress preventing future claims against the East African country.

On Thursday, Hale was speaking at the Senate Foreign Relations hearing on “U.S. Policy in a Changing Middle East” with a special focus on Iran.

However, Ranking Senator Robert Menendez managed to bring the debate to the exclusion of the claims of 9/11 victims from the ongoing process to rescind Sudan’s State Sponsor of Terrorism designation.

After reiterating his rejection of any agreement that did not protect the victims of 11/9 attacks and their compensation by the Sudanese government, he asked Hale to provide the Congress with a copy of the bilateral deal struck with Sudan on this respect.

In his response, the Under Secretary of State for Political Affairs said they already sent a letter that describes the nature of the agreement on Sudan’s delisting but the agreement itself has not yet been signed.

“I will go back to our legal advice office. I know we didn’t finalize the agreement itself. So, we didn’t have it to share. But we did describe in some details the essential elements,” he said before to be interrupted by Menendez.

“You can’t ask the Congress to pass implementing legislation for an international agreement, basically you asked to sign on the dotted line, yet you wouldn’t see this agreement,” said the ranking senator.
“That is absurd,” he stressed.

On 16 September, Secretary of State Michael Pompeo urged the Senate to pass the legislation before the end of October, adding that they would likely sign the claims agreement with the Sudanese agreement and remove Sudan from the blacklist by the end of the upcoming month.

In his discussion with Menendez, Hale said that the claims agreement offers “compromises that would have a high level of protection to any future claims of 9/11 victims against the Sudanese government in the U.S. courts”.

His statement confirms reports published last week about the possibility for the 9/11 victims to take legal action against the Sudanese government under the same legislation they are using to sue Saudi Arabia for backing the attacks.

On Wednesday, Prime Minister Abdallah Hamdok told his cabinet that the funds necessary to compensate the terror victims are now ready after facing some difficulties to collect it.

(ST)

Related Articles

Abiy Axmed oo War cusub kasoo saaray Dagaalka Tigrey iyo Qabsashada Makelle

Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Ra’iisul Wasaaraha Itoobiya Abiy Axmed ayaa shaaca ka qaaday in uu soo dhamaaday dagaalkii ay kula jireen ciidamada Tigrey ee daacada u ahaa xisbiga TPLF ee dagaalka kala soo horjeeday ciidamada federaalka Itoobiya. Qoraal uu bartiisa Tiwitterka soo dhigay Ra’isul Wasaare Abiy ayaa sheegay in si guul ah kusoo dhamaaday howlgalkii ka socday gobolka Tigrey, waxa uuna sheegay in ciidamada si buuxdo gacanta ugu hayaan magaalada Makalle. Abiy ayaa sidoo kale sheegay in gudaha magaalada ka socdaan howlgalo amaanka lagu xaqiijinayo, waxa uuna cadeeyay in aan la bartilmaameedsan dadka shacabka ah aan dambiga laheyn. Waxa uu sheegay Abiy in qabsashada Mekelle kadib ay hor yaallaan howlo muhiim ah oo ay ka mid yihiin dib u dhiska iyo dayactirka waxii ku burburay dagaalka iyo soo celinta dadkii ka qaxay iyadoo muhiimad la siinayo in sidii caadiga aheyd lagu soo celiyo gobolka Tigray. Dhinaca kale Hogaamiyaha ururka TPLF Debretsion Gebremichael, ayaa wakaalada wararka ee Reutres u sheegay in aysan wali quusan ayna dagaalka sii wadayaan, waxa uuna ku eedeeyay ciiidamada federaalka in si xoogan u duqeeyeen magaalada Makelle. Dagaalka u dhaxeeyay ciidamada federaalka Itoobiya iyo xoogaga daacada u ahaa Ururka TPLF ayaa galaaftay nolosha boqolaal qof iyo askar badan, waxaana dagaalka uu sababay bur bur badan iyo kumanaan dad ah guryahooda ka qaxaan. Xafiiska Shabakada Allbanaadir.comMuqdisho [email protected] - Advertisement - Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Previous articleMaamulka Gobolka Banaadir oo ka xumaaday Qoraal kasoo baxay Musharaxiinta Madaxweyne

Qaramada Midoobay oo ka Doorashooyinka Somalia

Muqdisho (OWN) – Ergeyga gaarka ah ee Xoghayaha Qaramada Midoobay u qaabilsan arrimaha Soomaaliya, James Swan Ayaa ka hadlay arrimo ku aadan xaaladda Somalia iyo doorashooyinka, kadib wareysi uu siiyey Tvga Al-Jazeera. James Swan ayaa Wareysigan ku sheegay inay muhiim tahay doorashada soo socota lagu qabto waqtigii la asteeyey oo ah dhammaanka sanadkan iyo kan […] The post Qaramada Midoobay oo ka Doorashooyinka Somalia appeared first on Oodweynenews.com Oodweyne News.

Stay Connected

21,117FansLike
2,458FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Latest Articles

Abiy Axmed oo War cusub kasoo saaray Dagaalka Tigrey iyo Qabsashada Makelle

Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Ra’iisul Wasaaraha Itoobiya Abiy Axmed ayaa shaaca ka qaaday in uu soo dhamaaday dagaalkii ay kula jireen ciidamada Tigrey ee daacada u ahaa xisbiga TPLF ee dagaalka kala soo horjeeday ciidamada federaalka Itoobiya. Qoraal uu bartiisa Tiwitterka soo dhigay Ra’isul Wasaare Abiy ayaa sheegay in si guul ah kusoo dhamaaday howlgalkii ka socday gobolka Tigrey, waxa uuna sheegay in ciidamada si buuxdo gacanta ugu hayaan magaalada Makalle. Abiy ayaa sidoo kale sheegay in gudaha magaalada ka socdaan howlgalo amaanka lagu xaqiijinayo, waxa uuna cadeeyay in aan la bartilmaameedsan dadka shacabka ah aan dambiga laheyn. Waxa uu sheegay Abiy in qabsashada Mekelle kadib ay hor yaallaan howlo muhiim ah oo ay ka mid yihiin dib u dhiska iyo dayactirka waxii ku burburay dagaalka iyo soo celinta dadkii ka qaxay iyadoo muhiimad la siinayo in sidii caadiga aheyd lagu soo celiyo gobolka Tigray. Dhinaca kale Hogaamiyaha ururka TPLF Debretsion Gebremichael, ayaa wakaalada wararka ee Reutres u sheegay in aysan wali quusan ayna dagaalka sii wadayaan, waxa uuna ku eedeeyay ciiidamada federaalka in si xoogan u duqeeyeen magaalada Makelle. Dagaalka u dhaxeeyay ciidamada federaalka Itoobiya iyo xoogaga daacada u ahaa Ururka TPLF ayaa galaaftay nolosha boqolaal qof iyo askar badan, waxaana dagaalka uu sababay bur bur badan iyo kumanaan dad ah guryahooda ka qaxaan. Xafiiska Shabakada Allbanaadir.comMuqdisho [email protected] - Advertisement - Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Previous articleMaamulka Gobolka Banaadir oo ka xumaaday Qoraal kasoo baxay Musharaxiinta Madaxweyne

Qaramada Midoobay oo ka Doorashooyinka Somalia

Muqdisho (OWN) – Ergeyga gaarka ah ee Xoghayaha Qaramada Midoobay u qaabilsan arrimaha Soomaaliya, James Swan Ayaa ka hadlay arrimo ku aadan xaaladda Somalia iyo doorashooyinka, kadib wareysi uu siiyey Tvga Al-Jazeera. James Swan ayaa Wareysigan ku sheegay inay muhiim tahay doorashada soo socota lagu qabto waqtigii la asteeyey oo ah dhammaanka sanadkan iyo kan […] The post Qaramada Midoobay oo ka Doorashooyinka Somalia appeared first on Oodweynenews.com Oodweyne News.

QM oo war cusub kasoo saartay doorashada Soomaaliya ee 2020/21

Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Linkedin Email Print Viber Muqdisho (Caasimada Online) – Ergeyga gaarka ah ee xoghayaha Qaramada Midoobay u qaabilsan arrimaha Soomaaliya, James Swan ayaa ka hadlay arrimo ku aadan xaaladda Somalia iyo doorashooyinka, kadib wareysi uu siiyey Tvga Al-Jazeera. James Swan ayaa wareysigan ku sheegay inay muhiim tahay doorashada soo socota lagu qabto waqtigii oo la asteeyey oo ah dhammaanka sanadkan iyo kan xiga ee 2021. Sidoo kale wuxuu ku baaqay in la dhaqan-geliyo heshiiskii ay Muqdisho ku gaareen madaxda dowladda dhexe iyo kuwa dowlad goboleedyada ee ku aadan doorashooyinka. Wakiilka Qaramada Midoobay ee Soomaaliya oo sii hadlayey ayaa shaaca ka qaaday in qorshaha uu yahay in dhammaadka sanadkan diyaarinta xildhibaanada labada aqal ee baarlamaanka federaalka ah ee Soomaaliya, isaga oo tilmaamay inay taasi tahay howsha ugu culus oo haddii laga gudbo doorashada madaxweynaha fududeyneyso. Ugu dambeyn wuxuu soo jeediyey jeediyay in si wadajir looga shaqeeyo ilaalinta nabad-galyada iyo in laga wada-shaqeeya doorashada oo afartii sanaba mar la qabto. Hadalkan ayaa ku soo aadaya, iyada oo weli is-mari waa uu ka taagan yahay arrimaha doorashada, gaar ahaan guddiyadeeda oo ay walaac ka muujiyeen midowga musharaxiinta. Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Linkedin Email Print Viber